piątek, 3 czerwca 2016

MOJE PLANY NA WAKACJE

Witajcie kochani ! :)
Dzisiaj postanowiłam, że napiszę coś co ma związek z wakacjami. Prawdopodobnie każdy z nas nie może się już ich doczekać. Na szczęście jeszcze tylko 3 tygodnie chodzenia do szkoły i.... WAKACJE!!! :D
W tym poście opiszę wam, jakie są moje plany na wakacje.



♥BLOG
Wakacje jest to czas wolny, kiedy mamy bardzo dużo czasu na robienie tego, czego chcemy, a nie tylko "nauka". Podczas wakacji będę chciała skupić się przede wszystkim na blogowaniu. Jest to moje zainteresowanie i bardzo to lubię. Sprawia mi to ogromną przyjemność.
 ♥FILMY
W roku szkolnym mam bardzo mało czasu na oglądanie filmów. Nie twierdzę, że w cale nie oglądam, aczkolwiek chciałabym więcej. Szukam właśnie ostatnio fajnego filmu, który mnie zaciekawi. Może to być komedia, dramat lub horror.
PISZCIE W KOMENTARZACH JAKIE FILMY POLECACIE, Z PRZYJEMNOŚCIĄ OBEJRZĘ. :)
 ♥BYCIE FIT
Od dawna planuję codzienne ćwiczenia, jednak na razie jestem na momencie zdrowego odżywiania i ćwiczę, aczkolwiek niesystematycznie. W wakacje planuję to zmienić i zacząć trening.
 ♥KSIĄŻKI
Kocham czytać książki. Ostatnio bardzo długo zabierałam się za czytanie pewnej niesamowitej książki tj. NIEZGODNA Veronica Roth. Jednak nigdy nie miałam czasu, bo ciągle coś mi wypadało. A to nauka, a to wyjście na imprezę i do tej pory nie zaczęłam jej. W wakacje, a nawet jeśli mi się teraz uda, planuję ją przeczytać.
♥PODRÓŻE
Zawsze, gdy słyszę słowo podróż, od razu poprawia mi się humor. Kocham podróżować. Podróże kształtują i uczą człowieka. W tym roku chciałabym pojechać gdzieś, ale jeszcze nie wiem dokładnie gdzie. Mamy miesiąc, więc już powoli planujemy.

A wy jakie macie plany na wakacje? :)

Pozdrawiam! 


9 komentarzy:

  1. też chcę w wakacje poświęcić czas ns blogowanie :) w końcu rozwijanie pasji to najlepsze, co można zrobić dla samego siebie :)
    co do bycia fit to też bym chciała aktualnie od tygodnia ćwiczę mel b, jakoś udało mi się zmotywować ale nwm na jak długo :P
    co do filmów to wielu nie oglądam bo wolę seriale :P a na czytanie też nie mam zbyt wiele czasu :)
    fajny wpis, można lepiej poznać autorkę bloga :)
    +pytałaś się u mnie o lakier taft - ja jestem z niego zadowolona, obok tych z wellaflex jest moim ulubionym. lubię podpinać włosy wsuwkami i bardzo dobrze utrwala różne zawijasy na głowie xd. A gdy pryszcze się z odpowiedniej odległości to nie sklei :P
    pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :* wpadaj częściej Kochana ♥
    buziaakii ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od kilku tygodni ćwiczę z aplikacją PumpUp i staram się zdrowo odżywiać. Widzę efekty, ale chcę ich więcej. :)
      Dziękuję za informację o tym lakierze, na pewno go kupię . :)
      Jeżeli będziesz miała czas to możesz mi polecić jakiś serial, ja ostatnio oglądam Pamiętniki Wampirów. Z książek to mogę ci polecić Dary Anioła Miasto Kości.
      Ja również pozdrawiam i zapraszam do wypadania częściej na mojego bloga.
      <3

      Usuń
    2. hmm... muszę się zorientować w tej aplikacji :D
      co do serialów to moim niezaprzeczalnym nr jeden od dawna jest Gra o Tron, a ostatnio wciągnął mnie The Flash. Poza tym Teen Wolf: Nastoletni Wilkołak też bardzo lubię i czekam na nowe odcinki :3. A! i jeszcze The Magicians jest fajne, ale na razie jest tylko jedna seria :P.
      PW trochę oglądałam, ale po kilku odcinkach przestałam :P. Z tego co słyszałam od koleżanki to późniejsze odcinki są bardzo pokręcone xD
      Czytałam serią Dary Anioła i tak samo film na jej podstawie bardzo lubię :). Żałuję tylko, że wyszła pierwsza część filmu i koniec. Nwm czy wiesz, ale w tym roku wyemitowali też serial na podstawie 1 cz. tej serii i nazywa się Shadowhunters. Całkiem okej, po kilku odcinkach się rozkręcił i mam nadzieję, że bedzie kontynuacja :).
      3maj się <3

      Usuń
    3. Ja też bym chciała kolejne filmy z Lily Collins <3 I dzięki za filmy i seriale na pewno obejrzeć serial na podstawie darów anioła :D
      Trzymaj się:)

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że uda Ci się zrobić wszystko, co zaplanowałaś ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz. ;)
      +Pozdrawiam. :D

      Usuń
  3. Jestem w zupelnosci za podrozami ! :)

    OdpowiedzUsuń