środa, 29 czerwca 2016

Pielęgnacja twarzy


Witajcie kochani! :)

Piękna i zadbana twarz to coś, o czym każda kobieta marzy. Ja w tym poście opowiem Wam o mojej codziennej pielęgnacji twarzy.
Na początku jak każdy spłukuję twarz letnią wodą, po czym nakładam żel do mycia twarzy z Kolastyny albo z Ziai.


Następnie używam( tak 2 razy w tygodniu) maseczki do twarzy regenerującej, oczyszczającej albo nawilżającej. Stosuje je różnie. Przeważnie używam nawilżającej z zieloną glinką.

Następną czynnością u mnie jest nałożenie kremu do twarzy. Pokochałam ostatnio krem nawilżający z Nivea. Jest on rewelacyjny. Nazwa szczegółowa to Nivea Care. Lekki krem odżywczy . Intensywnie odżywia i szybko się wchłania. Zawartość kremu to 100 ml. Stosuje go dłuższy czas i jestem z niego zadowolona. 


Czasami używałam też kremu ochronnego Bambino z tlenkiem cynku. Jest w porządku, lecz nie do częstego stosowania.
 

Ostatnio również testowałam krem do ciała, jak i do twarzy z Dove. Jest on intensywnie nawilżający. Skóra po nim jest rzeczywiście gładka i intensywnie, głęboko nawilżona.


I to tyle na temat mojej pielęgnacji twarzy. Jeżeli podobał Wam się post, dajcie komentarz, obserwujcie. :)
Zapraszam do obejrzenia innych moich postów.
A jaka jest Wasza pielęgnacja twarzy?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz