wtorek, 5 lipca 2016

Gdzie najtaniej wywołać zdjęcia online? EMPIKFOTO

Hejka! :)
Ostatnio zamówiłam sobie na rewelacyjnej stronie, a dokładnie na empikfoto.pl 100 zdjęć. Bardzo szybko doszły,zamówiłam je w poniedziałek a doszły w środę, czyli w ciągu dwóch dni.

Bałam się, że rozdzielczość będzie masakryczna, ale byłam pozytywnie zaskoczona, gdy otworzyłam paczkę. Rozdzielczość była rewelacyjna, zdjęcia były dobrej jakości. Jestem mega pozytywnie zaskoczona i zadowolona z zakupów.

Na stronie http://www.empikfoto.pl/   jest nadal promocja, jeżeli jesteście zaciekawieni to sobie sprawdźcie. :)

Na stronie wybrałam sobie odbitki 10x15 cm.
W sumie powinnam zapłacić około 100 zł, a zapłaciłam 29 zł plus przesyłka, czyli 41 zł. Jest to mega oszczędność.

Na stronie również znajdują się fotoksiążki, fotoprezenty, wystrój wnętrz,itp.

    Po otwarciu koperty wyglądały tak:

Aby wywołać zdjęcia ze strony empikfoto, należy wykonać następujące czynności:
1. Założyć konto na http://www.empikfoto.pl/
2. Potwierdzić je na swojej skrzynce pocztowej.
3. Zalogować się na stronę.
4. Dodać zdjęcia z facebooka, instagrama, komputera na stronę.
5. Zamówić je( wybrać format itp).
6. I to wszystko.

PROMOCJE
Aktualnie jest promocja WSZYSTKO DO -70%.
A teraz dodam kilka zdjęć z albumu:








A WY GDZIE WYWOŁUJECIE ZDJĘCIA? :)

8 komentarzy:

  1. Jezu jaka świetna promocja! Muszę jak najszybciej z niej skorzytsać. Jak narazie wywoływałam tylko pojedyncze zdjęcia w Rossmanie, ale teraz chyba przerzucę się na empik ;) świetni i pomocny post :)
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że ci się podoba mój post
      ;) Napewno do cb zajrzę.
      Ja chodzę ciągle do Rossmana i niedawno odkryłam ze można tam wywoływać zdjęcia
      ;P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. No tak, bo chciałam zamówić od razu wszystkie za jednym razem. ;)

      Usuń
  3. Ja zawsze wywołuję na allegro i wychodzi mi około 20 gr za jedno :). Jakość również jest idealna, tak jakbym zamawiała u fotografa za 80 gr.
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację :) Wpadaj częściej na bloga :)

      Usuń
  4. Na https://www.cewe.pl/ mają dobrą ofertę jeśli mowa o wywoływaniu zdjęć czy zamawianiu fotoksiążek. Ostatnio z chrzcin córki taką robiliśmy. Zdjęcia piękne wyszły a w albumie to jednak nie to samo co taka fotoksiążka. Genialnie wyszła i na pewno córa będzie miała super pamiątkę jak już dorośnie.

    OdpowiedzUsuń