środa, 3 sierpnia 2016

MÓJ SPOSÓB NA...

Jak zadbać o paznokcie, brwi, rzęsy i nie tylko?Co zrobić,by czuć się pięknie?Wiele z nas pewnie zadaje sobie pytanie:jak? Odpowiedź jest prosta. Do tego przychodzi nam z pomocą olejek rycynowy.


Olej rycynowy nazywany olejem rącznikowym jest produktem roślinnym otrzymywanym z nasion byliny. Głównym składnikiem jest gliceryd 18-węglowego kwasu rycynolowego. W jego składzie znajdują się również mniejsze ilości glicerydów kwasów oleinowego,linolowego, palmitynowego i stearynowego.


Olejek jest tłusty i ma bezbarwny lub jasno żółty odcień.


W medycynie wykorzystywany jest przy leczeniu zaparć, wrzodów skóry lub oparzeń.


Jednak mnie bardziej interesuje zastosowanie w kosmetyce. Prawdopodobnie znane wam jest najbardziej hasło: BRWI I RZĘSY.
Nasze rzęsy i brwi są najbardziej wysuszone, zniszczone itp. Dzieje się tak, ponieważ ciągle używamy tuszu do rzęs i malujemy brwi. Jednak brwi i rzęsy potrzebują trochę odpoczynku, regeneracji i wtedy sięgam po olejek rycynowy. To tak jak na zmęczoną i wysuszoną twarz sięgam po maseczkę z Ziaji albo krem.
Jakie to daje efekty?
Po przetestowaniu zauważyłam zmiany. Moje rzęsy były nawilżone, zregenerowane i mniej się łamały. Zauważyłam też minimalną zmianą w przypadku ich długości.
Z kolei moje brwi były przede wszystkim nawilżone. Zauważyłam też, że zrobiły się bardziej gęste.





Kolejne zastosowanie to: PAZNOKCIE I SKÓRKI.
Moja płytka paznokcia była sucha, a odżywki mi nie pomagały. Strasznie mi się łamały. Aż przyszedł mi z pomocą olejek rycynowy. Co prawda denerwowało mnie to, że miałam całe tłuste ręce, ale za to jaki efekt!
Na skórki też wpłynął pozytywnie, ponieważ nie były takie susze, tylko właśnie nawilżone.










1 komentarz:

  1. Stosowałam olejek rycynowy na brwi i rzęsy i także widziałam zmiany. On jest chyba dobry na wszystko!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń