piątek, 12 sierpnia 2016

BACK TO SCHOOL #1 PRZYBORY SZKOLNE I ZESZYTY


Wakacje, wakacje... no i prawie po wakacjach. Czas się szykować do szkoły. A w tym pomogą nam zeszyty, przybory szkolne, plecak lub torba i inne tego typu rzeczy.



Ogólnie to nie czułam i nadal nie czuje tego, że są wakacje. Moje wakacje zaczęły się od pracy, jaką było rozdawanie ulotek. Niestety innej nie udało mi się znaleźć z tego względu, że mam skończone 16,a nie 18. No alle mówi się trudno... 
To wszystko tłumaczy moją nieobecność na blogu i rzadkie dodawanie postów. Ale teraz mam wolne i mam nadzieję, że nadrobię to wszystko. 
A teraz zapraszam was na BACK TO SCHOOL. :)

ZAKREŚLACZE
Zakreślacze z Mikora
DŁUGOPISY I OŁÓWKI
Zakreślacze z Mikora, pierwszy długopis z Pepco, dwa długopisy z Mikora i trzy ołówki z Pepco.
 Bardzo ładne kolory. Przydadzą mi się do
zakreślania ważnych pojęć w zeszycie. 

ZESZYTY
Czerwony zeszyt w białe kropki z kontura, dwa duże zeszyty A4 z twardą okładką z Mikora.
Zeszyty z napisami z Kauflandu.Zeszyty z Kauflandu są chyba 60 kartkowe. Kartki są świetne, ponieważ jak się pisze na nich to bardzo ładnie to wygląda i litery są czytelne.
 
PIÓRNIK 
Piórnik z Mikora, zakreślacze z Mikora. Ten duży czarny zeszyt A4 z Mikora. 
 
PLECAK 



 
 Plecak z przypadkowego sklepu z mojej miejscowości. Torba tak samo. Plecak bardzo mi się podoba, nigdy jeszcze takiego nie miałam, więc się bardzo cieszę z tego zakupu. Plecak przeznaczę na dni, w których mam do zabrania dużo książek, a torbę, gdy mam mało.
 
Poza tym reszta przyborów została mi z zeszłego roku, czyli gumka do mazania, temperówka, kalkulator, linijka itd. 
Zakupy uważam za udane, jedyne co mi zostało do kupienia to kilka książek i to tyle. :)

A wy co kupiliście do szkoły?Co wam się najbardziej podoba z tych rzeczy?

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz