czwartek, 16 czerwca 2016

Haul kosmetyczny z Rossmana


Witajcie kochani! :)
Wiem, że lubicie takie posty. Wnioskuję tak dlatego, że widzę najwięcej wyświetleń tam, gdzie są haule lub recenzje kosmetyczne. Ostatnio kupiłam kilka kosmetyków z Rossmana, więc zapraszam do dalszego czytania.


Od razu przepraszam za zdjęcia, które zrobiłam za pomocą telefonu z lampą błyskową.
Ziaja- żel do mycia twarzy na dzień oraz na noc. Oczyszcza, nawilża, a także usuwa demakijaż twarzy.
Nivea- krem do twarzy na dzień oraz na noc. Jest on lekki, a także odżywia naszą skórę twarzy. Już go stosowałam niejednokrotnie. Sprawdza mi się rewelacyjnie, więc mogę Wam już go polecić.

Lakier do paznokci z Golden Rose. Kolor powiedziałabym,że jest taki beżowy.
Wazelina kosmetyczna z Bielendy. Producent informuje, że ma ona na celu nawilżyć usta a także chronić przez wysuszeniem a także promieniowaniem słonecznym.
Oczyszczająca maseczka glinkowa z Soraya do cery tłustej i mieszanej.
Maska regenerująca z glinką brązową z Ziaja.Słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat tych maseczek z Ziai.
Maska nawilżająca z glinką zieloną.
Krem do twarzy, jak i do ciała. Nawilża, natłuszcza skórę pozostawiając po sobie niesamowity zapach.
Szampon do włosów z Pantene. W blogosferze wiele pozytywnych opinii słyszałam, dlatego postanowiłam go kupić.
 Sztywt pod pachy z Lady Speed Stick.

Co do tych produktów to zrobię Wam wkrótce recenzję i powiem wam, co polecam a co nie. Jeżeli oczywiście chcecie. Piszcie w komentarzach, o którym kosmetyku chcielibyście tą recenzję.:)
Używaliście już coś z tych produktów? Jeśli tak to koniecznie napiszcie w komentarzach czy Wam się sprawdziły. 
Pozdrawiam! :)

8 komentarzy:

  1. oj taak, bardzo lubię haule :D
    żel do twarzy z ziaji to jedyny produkt z serii liści manuka którego jeszcze nie mam :P a to z tego powodu, że mam zapasy żeli do twarzy i najpierw chcę go zużyć :)
    bardzo podoba mi się kolor tego lakieru:3
    uwielbiam maseczki z glinką,a już w szczególności te z ziaji:) ostatnio akurat używałam tej szarej wersji :P
    szampony z Pantene, obok tych z Dove należą do moich ulubionych :D mają świetną konsystencję, dobrze oczyszczają i ogólnie moje długie pasma dobrze z tym szamponem współpracują :)
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam żel do twarzy z Ziaji, świetnie nawilża i jest cudowny. :)
      Dziękuję za pozytywny komentarz i pozdrawiam <3 :D

      Usuń
  2. Uwielbiam laiery golden rose, ten twój jest w ślicznym kolorze, sama przy najbliższej okazji kupie sobie ten sam, bardzo mi się spodobał :)
    Również używam maseczek z ziai są genialne, w bardzo korzystnej cenie :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pewnie,zachęcam do kupna, lakier jest świetny :D maseczki rewelacyjne :)

      Usuń
  3. Ten lakier do paznokcie mnie już zaciekawił jakiś czas temu, ale nigdy jakoś nie mam okazji, żeby go kupić :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie to lakiery z Golden Rose są mega trwałe i świetnie wyglądają na płytce paznokcia. ;)

      Usuń