poniedziałek, 15 sierpnia 2016

TAG: 100 pytań których nikt nie zadaje

Znalazłam świetny TAG, który postanowiłam zrobić na blogu. Polega na odpowiadaniu na 100 pytań, których nikt nie zadaje. Moim zdaniem jest to ciekawy tag, więc od razu do niego przechodzę. :)

1. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu?
   Wyjazd do Hiszpanii.


2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?
    Śpię przy otwartej szafie.


3. Czy zabierasz szampony i odżywki do hotelu?
    Zabieram, ale tylko szampon albo szampon z odżywką w jednym.


4. Czy musisz być cała przykryta kołdrą?
    Niekoniecznie.


5. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy?
    Hahah, co to za pytanie. Oczywiście,że nie. 


6. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz?
    Rzadko wycinam kupony, aczkolwiek jak wytnę go to korzystam.


 7. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?
    Przez niedźwiedzia.Haha.


8. Czy lubisz używać karteczek naklejanych?
    Owszem, lubię i często to robię w roku szkolnym.


9. Czy masz piegi?
    Nie mam piegów.


10. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
      Nie zawsze.


11. Co wkurza cię co niekoniecznie wkurza innych?
      Niezdecydowanie.


12. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?
      Nie.


13. Czy kiedykolwiek załatwiałaś się w krzakach?
      Chyba nie.


14. Czy kiedykolwiek robiłaś grubszą sprawę w krzakach?
      Nie,haha.


15. Czy kiedyś tańczyłaś bez muzyki?
      Tak.Często to robię.


16. Czy gryzłaś swoje długopisy/ołówki?
      Zdarzyło mi się.


17. Z iloma osobami spałaś w tym tygodniu?
      Z nikim.


18. Jaki jest rozmiar Twojego łóżka?
      Nie mam pojęcia, ale jest bardzo duże. Uwielbiam duże łóżka, od dzieciństwa śpię na dwuosobowym.


19. Piosenka tygodnia.
      How Deep Is Your Love Calvin Harris. 

20. Czy podobają ci sie faceci ubierający się na różowo?
      Zdecydowanie nie.



 21. Czy nadal oglądasz bajki?
      Nie.

22. Jaki jest Twój najmniej ulubiony film?
      Bezpieczna przystań.

23. Gdzie zakopałabyś znaleziony skarb?
      Na działce w ogródku.

24. Co pijesz najczęściej do obiadu?
      Sok pomarańczowy.

25. Ulubiony sos do nagetsów?
      Nie jem nagetsów.

26. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
      Pizza robiona przeze mnie.

27. Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal kochasz?
      Titanic, Ostatnia Piosenka, LOL, I wciąż ją kocham, Najdłuższa  podróż, Niezgodna, Zmierz.

28. Ostatnia osoba którą pocałowałaś lub która Ciebie pocałowała?
      Mama.

29. Czy byłaś kiedyś w harcertwie?
      Nie.

30. Czy kiedykolwiek pozowałaś nago w magazynie?
      Nie.

31. Kiedy ostatnio pisałaś do kogoś list na papierze?
      2 miesiące temu.

32. Czy potrafisz wymienić olej w samochodzie?
      Nie.

33. Czy kiedykolwiek dostałaś mandat za przekroczenie prędkości?
      Nie jestem pełnoletnia, więc też nie mam auta.

34. Czy kiedykolwiek zabrakło Ci benzyny?
      Nie.

35. Ulubiony rodzaj kanapki?
      Z serem, szynką, sałatą, rzodkiewką ogórkiem i szczypiorkiem.

36. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?
       Płatki z mlekiem.

37. Kiedy chodzisz spać?
      We wakacje około 1-2 godziny, a normalnie 23-24.

38. Czy jesteś leniwa?
      Czasami się zdarzy.

39. Za co przebierałaś sie na bale w przedszkolu?
      Za księżniczkę i za myszkę xd.

40. Jaki jest twój chiński znak zodiaku?
      Nie wiem.

41. W ilu językach mówisz?
 Płynnie w jednym, polskim. Uczę się także niemieckiego i angielskiego, ale zdecydowanie wolę niemiecki. 

42. Czy prenumerujesz jakiś magazyn?
      Nie.


43. Lego czy lincoln lego?
      Lego.


44. Czy jesteś uparta?
      Jestem i to bardzo.


45. Leno czy Letterman?
      Nie znam.


46. Czy ogladałaś kiedyś seriale?
      Cały czas oglądam.


47. Czy boisz się wysokości?
      Trochę.


48. Czy śpiewasz w samochodzie?
      Rzadko.


49. Czy lubisz śpiewać pod prysznicem?
      Lubię.


50. Czy lubisz tańczyć w aucie?
      Tak.


51. Czy używałaś broni?
      Nie używałam.


52. Kiedy ostatnio robiłaś zdjęcie u fotografa?
      Rok temu.


53. Czy uważasz, że musicale są kiepskie i tanie?
      Nie wszystkie.


54. Czy święta są dla Ciebie stresujące?
      Trochę.


55. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?
      Oczywiście, uwielbiam pierogi. Najlepsze są   ruskie.


56. Ulubione ciasto owocowe?
      Lekki deser bananowy.


57. Kim chciałaś być w dzieciństwie?
      Aktorką.


58. Czy wierzysz w duchy?
      Nie.


59. Czy miałaś kiedyś uczucie Déjà vu?
      Miałam.


60. Czy bierzesz codziennie witaminy?
      Nie, chyba, że w sokach i owocach.


61. Czy nosisz kapcie?
      Noszę.


62. Czy nosisz szlafrok?
      Wczoraj założyłam, bo zimno mi było.


63. W czym śpisz?
      W koszulce i spodenkach.


64. Pierwszy koncert?
      Ewa Farna.


65. Superpharm, natura czy rossman?
      Rossman.


66. Nike czy adidas?
      Nike.


67.  Cheetos czy fritos?
       Cheetos.


68. Orzeszki czy nasiona slonecznika?
      Orzeszki.


69. Czy słyszałaś o grupie Très Bien?
      Nie słyszałam.


70. Czy brałaś lekcje tańca?
      Tak.


71. Jaki zawód wyobrażałaś sobie wykonywany przez rodzeństwo?
      Nie myślałam nad tym.


72. Umiesz zwinąć język w rurkę?
      Umiem.


73. Czy kiedyś wygrałaś konkurs ortograficzny?
      Chyba nie xd.


74. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?
      Tak.


75. Czy masz płyty gramofonowe?
      Nie mam.


76. Czy masz gramofon?
      Nie mam.


77. Czy palisz kadzidełka?
      Nie.


78. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
      Niestety nie.


79. Jaki koncert chciałabyś zobaczyć?
      Dawida Kwiatkowskiego.


80. Ostatni koncert jaki widziałaś?
      Hmm.


81. Gorąca czy zimna herbata?
      Gorąca.


82. Cukier czy słodzik?
      Cukier.


83. Jak dobrze potrafisz pływać?
      Średnio.


84. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?
      Potrafię chyba.


85. Czy jesteś cierpliwa?
      Niezbyt.


86. DJ czy zespół na wesele?
      DJ.


87. Czy kiedykolwiek wygrałaś jakiś konkurs?
      Tak.Plastyczny w podstawówce.


88. Czy miałaś kiedyś operację plastyczną?
      Nie.


89. Wolisz czarne czy zielone oliwki?
      Fuuj. Nie cierpię oliwek.


90. Czy umiesz szyć/wyszywać?
      Umiem, sama się nauczyłam i też trochę na lekcjach techniki.


91. Najlepsze miejsce na kominek?
      Salon.


92. Chcesz wyjść za mąż?
      Chcę.


93. Jeśli masz męża, jak długo jesteście małżeństwem?
      Nie mam męża.


94. W kim podkochiwałaś się jak byłaś w liceum?
      W nikim.


95. Czy dążysz do celu `po trupach`?
      Tak, zgadza się.Haha, nie no żartuję.


96. Czy masz dzieci?
      Nie mam.


97. Czy chcesz mieć dzieci?
      Chcę, ale kiedyś.


98. Ulubiony kolor?
      Turkusowy i fioletowy.


99. Tęsknisz za kimś teraz?
      Tęsknię.


100. Czy chodzisz na fitness?
        Nie.

12 komentarzy:

  1. Haha pytanie o znak drogowy wymiata :D
    Mój blog (KLIK) rewanżuję się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Można się sporo o Tobie dowiedzieć! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi :D. Fajny pomysł na post.
    Zapraszam do nas :).
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Po cichu odpowiadałam sobie na te pytania i powiem Ci, że jakieś 80% mamy wspólnych odpowiedzi :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha fajne pytania ;d fajny wybor pszczoly a niedzwiedz ;d tez spie na dwuosobowym lozku ;d

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;* odwdzieczam sie za kazda obserwacje ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już dawno cię obserwuję :)
      Dzięki za pozytywny komentarz :*

      Usuń
  6. ja tam muszę cała być przykryta :D no wiesz, potwory..

    OdpowiedzUsuń