środa, 31 sierpnia 2016

Tag: Too much information

Dzisiaj przypada ostatni dzień wakacji. Pomyślałam, że zrobię coś innego, czyli tag. Tagi są fajne, a więc zabieram się do tagu: too much information. :)





1. W co jesteś ubrana?
 Jestem ubrana w leginsy i koszulkę na ramiączkach. :P

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Chyba nie xD Aczkolwiek podobał mi się w życiu jeden chłopak. :P

3. Miałaś kiedyś okropne zerwanie?
Nie, bo nie byłam w związku.

4.Ile masz wzrostu?
Ostatnio miałam 163 cm.

5.Jakieś tatuaże?
Niestety jeszcze nie,ale wkrótce kto wie. :P

6. Piercing?
Nie.

7. Jaka jest twoja ulubiona fikcyjna para?
Marek i Ula w serialu Brzydula *.*

8. Ulubiony serial?
Dużo oglądałam teraz seriali i stały się moimi ulubionymi, a w szczególności Teen Wolf, Pamiętniki Wampirów, The Shadowhunters, Brzydula. :D

9. Ulubiony zespół?
Hmm... dużó ich. :P

10. Tęsknisz za czymś?
Tęsknię, ale nie za czymś tylko za kimś.:D Tęsknię za przyjaciółką, która mieszkała w mojej miejscowości 18 lat, a teraz razem z rodziną się wyprowadziła do większego miasta. To jest straszne, gdy zamiast spotykać ją prawie codziennie i wgl będę ją strasznie rzadko widywać. :( Jest to trochę daleko, ale dobrze, że nie zagranicą. :P Mam nadzieję, że zobaczę ją jak najszybciej. Może we wrześniu jeszcze uda mi się pojechać do niej na weekand. Mam taką nadzieję. :D

11. Ulubiona piosenka?
Ostatnio Nightcore- Me, Myself. :P 

12. Ile masz lat?
Mam 16, ale w listopadzie skończę 17. :D

13. Znak Zodiaku?
Strzelec.

14.Cecha, której szukasz u partnera?
Szczerość.
 
15. Ulubiony cytat?
Wiem, że nic nie wiem. :D
 
16. Ulubiony aktor?
Zagraniczny, bardziej aktorka, czyli Lily Collins. Grałą w filmie Dary Anioła miasto kości i nie tylko. :D Także świetnie zagrała w filmie Love, Rosie. <3
 
17. Ulubiony kolor?
Niedawno lubiałam fioletowy, a teraz też go lubie,a poza nim to też czarny, szary i biały. :D

18. Głośna czy delikatna muzyka?
Głośna. :D

19. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna?
hm... chyba na spacer z przyjaciółką. :P

20. Jak długo bierzesz prysznic/kąpiel?
Ohoho... różnie. :P Przeważnie z 30 min , haha.

21. Ile ważysz?
Kobiety się nie pyta o wagę xD.

22. Ile czasu potrzebujesz rano aby się zebrać?
Dużo.. ponad godzinę. :)
 
23. Brałaś kiedyś udział w bójce?
Nie.
 
24. Co ci się podoba w innych osobach?

Uśmiech chyba. 
 
25. Co ci się nie podoba w innych osobach?

Charakter xd

26. Powód założenia bloga?

Chciałam coś nowego spróbować w swoim życiu. :P
 

27. Lęki?
Chyba nie mam. :)

 
28. Ostatni raz, kiedy płakałaś?
Nie pamiętam. 

 
29. Ostatni raz kiedy powiedziałaś komuś, że go kochasz?
Rok temu chyba. 

 
30. Znaczenie nazwy twojego bloga?
Świat nastolatki, ponieważ posty dodawane przeze mnie są z punktu życia nastolatki. :)

 
31. Ostatnia książka, którą przeczytałaś?
Niezgodna.  


32. Książka, którą aktualnie czytasz?
Ostatnia piosenka.
 
33. Ostatnio oglądany serial?
Singielka hehe :)

 
34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?
Sandra- koleżanka. :)

 
35. Ostatnia osoba, do której napisałaś smsa i co on zawierał?
Napisałam ostatniego sms-a do przyjaciółki. Po czym dowiedziałam się, że nie doszedł, bo skończyły mi się darmowe sms-y xD. Zawierał on wiadomość dotyczącą tego gdzie jestem i co robię. :D
  
36. Ulubione jedzenie?
Pizza, pierogi jagodowe i arbuz. <3

 
37. Miejsce, które chcesz odwiedzić?
Miejsce to miejscowość, gdzie teraz moja przyjaciółka mieszka. :)
A poza tym to chciałabym do Niemiec pojechać. <3
 
38. Miejsce, w którym ostatnio byłaś?
Galeria Miodowa. 
 
39. Masz kogoś 'na oku'?
Nie, hahaha

 
 40. Ostatni raz kiedy kogoś pocałowałaś?
Nikogo haha

41. Kiedy ostatni raz byłaś obrażona?dwa dni temu, gdy ktoś się spóźnił na spotkanie 30 min xd i to nie pierwszy raz.
 
42. Ulubione słodycze?
Czekolada oreo, oreo, no i to tyle. Teraz staram się ograniczać słodycze. :P

 
43. Grasz na jakimś instrumencie?
Niestety nie, ale kiedyś chciałam grać na gitarze. :(

 
44. Ulubiony rodzaj biżuterii?
Zegarek, tylko go nosze. Ale bardzo rzadko. :P

 
45.Ostatni sport jaki uprawiałaś?
Jazda na rowerze, rolki xD.

 
46. Ostatnia śpiewana piosenka?
 Roses

47. Ulubiony teks na podryw?
Nie umiem podrywać hahah. Hm... Cześć, wpadłeś mi w oko, i co z tym zrobimy? HAHAHAAHAHA

 
48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
 Hm... no muszę się zastanowić.... Nie xD.


49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
Z przyjaciółkami i koleżankami. :D
 
50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?
Kto przeczyta ten post, czyli w sumie każdy, hehe. :)

Dobra, ja już odpowiedziałam na te pytania. Mam nadzieję, że podobał Wam się ten post i myślę, że ktoś zrobi ten tag na swoim blogu. :D
 

5 komentarzy:

  1. Też jestem strzelcem! :) Będę do ciebie zaglądać częściej

    obserwuję :)
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Marek i Ula z serialu brzydula ;) Haha ;) Uwielbiam Cię!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. My też chcemy mieć tatuaże!!! Planujemy je zrobić razem, na 18- stkę. Nie dlatego, że rodzice się nie zgadzają, wręcz przeciwnie, po prostu uważamy, że będzie to świetny symbol nowego etapu w życiu;)
    nikoladominikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chętnie zrobię taki tag na swojim blogu, ale może jeszcze nie teraz,bo dopiero zczynam XD

    Zapraszam też na mojego bloga o życiu modelki zpamietnikamodelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! Uwielbiam tagi <3

    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń