niedziela, 26 czerwca 2016

ULUBIEŃCY MUZYCZNI

Witajcie kochani,
przepraszam za moją nieobecność. Właśnie wróciłam. :)
Dzisiaj pomyślałam o czymś nowym. Większość z Was uwielbia oglądać/czytać ulubieńców kosmetycznych, spożywczych czy też muzycznych. Ostatnio szukałam fajnej muzyki i chciałabym Wam stworzyć taką listę 15 wartych przesłuchania piosenek.
Teraz, gdy zaczęły się wakacje jest sporo czasu na robienie tego, czego się chcę, co sprawia nam przyjemność. Muzyka to coś, co każdy z nas kocha. Czy to słuchanie muzyki przy robieniu śniadania, obiadu, kolacji, przy kąpieli, czy też przy przeglądaniu Facebooka. Oto moje propozycje:

1. DIZZY SASZAN

2. SWEET LOVIN SIGALA

3. NEVER FORGET YOU MNEK & ZARA LARSSON 

4. LOVE YOURSELF JUSTIN BIEBER
 
5. TAMTA DZIEWCZYNA SYLWIA GRZESZCZAK 
 
6. LET'S GO CALVIN HARRIS

7. YOU MAKE ME AVICII

8. SWEATER WEATHER THE NEIGHBOURHOOD

9. ME TOO MEGHAN TRAINOR

10. LUSH LIFE ZARA LARSSON

11. LIKE I'M GONNA LOSE YOU MEGHAN TRAINOR

12. SEND MY LOVE ADELE

13. THIS IS WHAT YOU CAME FOR CALVIN HARRIS

14. kILL EM WITH KIDNESS SELENA GOMEZ

15. GOOD FOR YOU SELENA GOMEZ







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz