czwartek, 30 czerwca 2016

Lakiery do paznokci, czyli coś nowego w mojej kolekcji

Hej. Dzisiaj przychodzę do Was z postem na temat mojej nowej kolekcji lakierów do paznokci. Mam ich kilka, ale i tak mi wystarcza tyle, ponieważ sporadycznie maluję paznokcie.

 1. Lakier do paznokci z Golden Rose. Color Expert. Nail Lacquer. Numerek 22. Pojemność 10.2 ml. Na razie użyłam go tylko raz. Kolor tego lakieru to taki beż.Musiałam nałożyć dwie warstwy.
 2. Lakier do paznokci French manicure z Bell. Nail Enamel. Numerek 65. Jest to trwały i hipoalergiczny lakier do paznokci.
 3. Lakier do paznokci miss selene. Nail lasquer. To jest taki brokacik nakładany na wyschnięty lakier. Numerek 23.
4. Lakier do paznokci z Eveline Cosmetics. miniMAX. Big brush. Numerek 14.
Podsumowując jestem zadowolona z zakupu tych lakiery. Najbardziej podoba mi się lakier z Eveline 4. :) Możecie polecić mi jakiś lakier do przetestowania.
A Wam jaki najbardziej się podoba?

7 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam lakiery z GoldenRose, więc je Ci mogę polecić, najbardziej lubię te z serii Paris. :) A co do lakierów to fajne zakupy, mam taki sam lakier z miss selene. ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też ostatnio pokochałam lakiery z Goldenrose. :)

      Usuń
  2. Ostatni podoba mi się najbardziej :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym:
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem. ;)
      Z Eveline są mega trwałe i świetny dają efekt. ;)

      Usuń
  3. Mam czarny lakier z Eveline i wielki plusem jest szeroki pędzelek, którym dużo łatwiej się maluje :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie ;) przyspiesza to malowanie paznokci a także ten lakier ma gęstą konsystencję. Jest świetny. To już mój trzeci lakier z Eveline i za każdym razem kupuję ten sam odcień. :P
      Pozdrawiam ;)

      Usuń