wtorek, 12 lipca 2016

JEDEN DZIEŃ Z ŻYCIA NASTOLATKI, CZYLI WYCIECZKA DO ZOO

HEJKA ! :)
Wczoraj miło spędziłam czas wybierając się do Opola do zoo. Wstałam wcześnie rano, co nie jest przyjemne-6:30.
Następnie poszliśmy do zoo mijając fajne widoki. Było naprawdę przyjemnie. Kupiliśmy bilety i poszliśmy zwiedzać i oglądać zwierzęta. Widzieliśmy m.in. wilki, hipopotamy, żyrafy, łosie. Weszliśmy do terarium, gdzie zobaczyliśmy wiele odmian żab itp. Idąc dalej ujrzeliśmy goryla.Na snapie wszystko fotografowałam, więc mogliście zobaczyć. Nazywam się cherryontop666. :)
Zatrzymaliśmy się na chwilę na kawie, apotem dalej zwiedzaliśmy. Gdy wyszliśmy z zoo, następną rzeczą, którą zrobiliśmy było pójście na obiad. To był bardzo ciekawy i udany dzień. :)




























A wy jak spędzacie czas wolny? :)

7 komentarzy:

  1. Super wpis :) My uprawiamy różne sporty,
    zapraszamy na naszego bloga
    http://nikoladominikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. to super, że tak miło spędziłaś czas ;D! ja byłam w zoo baaardzo dawno :/ ale z chęcią bym się wybrała ponownie :) kiedyś nawet marzyłam o tym, żeby pracować w zoo hihi :P
    świetne zdjęcia :D jesteś naturalnie śliczna *.* i masz takie dużo oczy, ojejku *.*
    pozdrawiam i zapraszam na rozdawajkę ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wgl to się narazie większość czasu nudze :D
    fajne zdjęcia :D

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:* obserwujemy?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lipiec spędziłam mega pozytywnie, wcale sie nie nudzilam. Dziękuję za komentarz. :*

      Usuń