sobota, 13 sierpnia 2016

BACK TO SCHOOL #2 HAUL KOSMETYCZNY


 Wkrótce szkoła, druga klasa szkoły średniej...jak ten czas szybko mija. W tym roku szkolnym postanowiłam sobie, że będę robiła mocniejszy makijaż, a co za tym idzie musiałam zakupić kilka kosmetyków, pędzle, lakiery do paznokci, no i mgiełki, bez których się nie obejdzie.

1. Zestaw pędzli kupiłam przez internet na Allegro. Pędzle są bardzo mięciutkie. Podobają mi z wyglądu oraz gładkości.


2. Paleta z Catrice Chocolate NUDES kupiłam w naturze. Kolory są piękne. Pigmentacja jest również bardzo dobra. Ja zdecydowanie wole kolor 1 i 2, ponieważ wygląda bardzo naturalnie na powiece.

3. Konturówka LIP DEFINE PENCIL z wibo kupiłam w Rossmanie. Kolor jest mocny, ale fajnie się obrysowuje usta, długo utrzymuje się na ustach. Przed nałożeniem zawsze usta smaruje pomadką nawilżającą usta.


4. Lakiery do paznokci z SENSIQUE są z Natury. Bardzo ładne kolory. Na razie przetestowałam szary. Nałożyłam dwie warstwy i bardzo ładnie wygląda na płytce paznokcia.

5. Mgiełki do ciała zamówiłam w Avonie. Bardzo śliczne zapachy. Pierwszy to kwiat wiśni. Jest mega fajny. Drugi to woda kokosowa i karambola. Pachnie jak kokos.  Trzeci zapach to mango i granat. Jest bardzo słodki, ale lubię takie. Najbardziej przypadła mi do gustu woda kokosowa i karambola.

A Wam co się najbardziej podoba? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz