sobota, 20 sierpnia 2016

Pielęgnacja ciała

Hej! :)
Dzisiaj przychodzę do Was z postem na temat pielęgnacji ciała. Moim zdaniem jest to ciekawy temat dla osób dbających o swoją pielęgnację.
Moja pielęgnacją ciała nie jest skomplikowana. Opiszę Wam moją rutynę dotyczącą pielęgnacji.


Do mycia używam ostatnio żelu do ciała z Dove, które świetnie nawilża skórę. Czasem używam żelu do ciała z ISANA o zapachu miodowo-mlekowym. Ślicznie pachnie i dobrze nawilża skórę.



Następnie raz w tygodniu używam peelingu do ciała.


Po wysuszeniu skóry nakładam mleczko do ciała z firmy ISANA, które zawiera 10% urea. Możecie je kupić w rossmanie. Ma pojemność 250 ml. Przeznaczone jest do skóry wyjątkowo napiętej i suchej. Mleczka używam dwa razy w tygodniu.


Czasem, jeżeli chcę nawilżyć dodatkowo skórę używam zapachowego masła do ciała o zapachu kakaowym.


Teraz, gdy są wakacje używałam do ciała mleczka z filtrem, żeby się nie spiec. Bardzo fajnie nawilża moją suchą skórę ciała.


 Do rąk stosuję nawilżającego kremu do rąk z ziai. Jest on na prawdę świetny. Pachnie kokoskiem. 


 Jako pielęgnację ciałą można też uznać depilację nóg. Do tego używam pianki do golenia. Skóra po niej nie jest sucha.

Do twarzy jak wcześniej wspominałam w ostatnich postach używam kremu nawilżającego z Nivea rano, a wieczorem z Dove.


A jak przebiega wasza pielęgnacja ciała? :)

12 komentarzy:

  1. bardzo ciekawe kosmetyki :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe kosmetyki, sprawdzają się? :)
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie :)
    Pozdrawiam :*
    girl-with-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sprawdzają. :) Najbardziej polecam krem do twarzy z dove i Nivea care, żel do ciała z dove, peeling i mleczko do ciała z urea z isany. :)
      Okej co do obserwacji.

      Usuń
  3. Również używam tego peelingu z Joanny, do tego żel z Fa i balsam do ciała z Dove :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam kosmetyki z Ziai 😁 szczególnie edycja kokosowe (a jeśli chodzi o cerę to kosmetyki z edycji Liście Manuka)
    Zapraszam do siebie: poradyniefitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham kosmetyki z Ziai <3
      Mam właśnie żel do mycia twarzy liście manuka, jest mega fajny :D

      Usuń
  5. Ja zazwyczaj do pielęgnacji ciała używam produktów z Ziaji lub z Nivea. :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Te produkty muszą nieziemsko pachnieć!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń